You got that something

Jag vill bara tack Gud för vissa männiksor!


Jag låg hemma i min ensamhet, i en oversized stickad tröja och alldeles för stora mjukisbyxor som alltid glider ner. Jag låg och zappa runt mellan dåliga repriser på top model och nya musikvideor på Mtv. Jag höll nästan på att somna då det ringde på dörren.
Va? Har pappa glömt nyckeln?

Jag sprang upp för att öpnna och vem står där om inte Malin med en grillchipspåse i handen och ett "krya på dig" kort. Jag blev så glad.

Tack för att du finns Malin och för att du förgyller mitt liv. Vad skulle jag göra utan dig? Och ett speciellt tack för att du gjorde min dag.





Kommentarer
Postat av: Sandermia

Keep the good works comming.

2011-10-10 @ 08:28:30
URL: http://sandermia.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0