Cypern 2010!

* Malla och Limpan.
* Im sorry men du var för stor jag stor, jag blev så rädd. Som en trästock i mitt jävla face.
* Hurrle, squrrle.
* Brorsan skratta så att vi ser dig.
* Ayia, Ayia, Ayia, Ayia fuckin' Napa!
* Sönder knullad.
* Asså jag har blåmärken på låren för att han knulla mig så hårt!
* Take a picture bloke, it lasts longer!
* The predator got his prey, oh she'e holdin'on. Other predator are closing up.
* You can't find you knickers?
* You're a wicked shag.
* Svenska fittor smakar bäst!
* Frans, Ville och Felix. Italianos?
* Love the way you lie.
* We don't speak americano.
* Flake.
* Jag har en känsla, att i kväll kommer alla få ligga.
* Sexy fish.
* Åh kan ingen stoppa en socka i käften på honom?! (på norska)
* Begynner sikkert.
* Du e jo awesome!
* Kenny och Fredde.
* Stif a do!
* Americano dansen.
* En zebra kommer springande över fältet.
* Jag tror att alla kollade på samma sak just nu. Va? Nej jag kollade på hennes bröst.
* Pupper och daier.
* Guttan
* Alla är ju fan från Kalmar.
* Pappa?
* Knullad i poolen.
* Scandies.
* Ögon inflamation, check!
* Pick
* Stå pick.
* Jag älskar dina ögon.
* Jag älskar att vara nära dig.
* Giddy up.
* Doris och Boris.
* Peggy and Charles.
* Why so sad little biff?
* Fuck it!
* Hes? Någon?
* Napy time!
* Vi har en walk in fridge.
* Owrute guvnah!
* Really, really?
* Really Valentino? REALLY?
* Yes love, ofcourse love.
* U now a mean?
* What happens in Napa stays in Napa!
* Shululu.
* DALARNA (uttalat med riktigt jävla dalmål)
* Du ser verkligen... Helt nyknullad ut.
* Fått en dörr i ansiktet, blivit tagen hårt i nacken, och blivit kvävd av en kudde.
* Äsch jag hänger med norrmännen.
* Jag kan åka till Norrtälje nu. Men jag kommer ju inte hem för om en vecka. Jag kan vänta!
* Det sägs att dansare är bättre i sängen. Ja men det verkar ju logiskt.
* I love yor ass, it's perfect. The shape, everything!
* Men du har ju en riktig snygg rumpa.
* Så ni har spanat in oss? Ja ni är ju de enda som drar upp bikinitrosorna en mil upp i arslet.
* Malin kan du knäppa upp min bh?
* Vi har en enda regel och det är att man måste vara naken i våran säng!
* Abba sill? Really?
* Knäckemacka med kaviar till frukost och självklart ett glas cola till.
* Jag kan inte träffa honom idag Linn. Jag kan inte ha sex igen, han var så jävla stor.
* I can't have sex with you again.
* Roudy, roudy, roudy.

Har jag fått med allt Malin? Skriv gärna till något.

Bästa resan någonsin! INGET kan slå de här två veckorna, inget!




Kommentarer
Postat av: 4

Så, vad upplevde ni för sevärdheter då?

2010-09-03 @ 16:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0