Här kommer det

Har äntligen kunnat samla mig och blivit glad igen efter det hemska valet. Så nu tycker jag det är dags att säga mitt.

Angående SD så tycker jag att hela bunten kan få låna min farfars gevär och skjuta sig själva. Börja nere och arbeta er uppåt. Om det är någon som har svårt att nå har jag många muslimska vänner som gärna kan hjälpa till! Jag tycker att SD måste vara de mest okunniga och osmarta människorna i hela Sverige. Och för mig har det inge värde alls! Och jag vet, visst alla ska väl få ha sin egen åsikt och det är ju ett fritt land bla bla, men jag tycker era tankar och erat sätt att se på utländska människor är helt jävla SJUKT! Så enligt mig borde ni hålla käften gräva ner er själva och ligga där tills ni dör eller ändrar åsikt!

Ja där va det sagt.

Angående alliansen så vill jag ge er alla en käftsmäll. Ni har inte gjort något vettigt för oss som inte äger ett eget företag eller är rika. Ni har inte gjort en enda bra sak för arbetarklassen så fuck you! Det är dags att erkänna tycker jag, moderaterna gynnar bara det rika! Punkt slut, så är det alla vet det. Och det enda arbetarpartiet?? EEHHH?? WHAT? Skämtar ni? Men visst det är ju bra att alla rikemansbarn som har råd att gå i privat skola får ett jobb när de går ut skolan, kul för er. Men resten då? Tråkigt för er som skiter i att jobba och istället lever på A-kassa men de som  inte vill något annat att jobba men inte blir anställda då? Alla sjuksrivna männiksor som har jobbat å kämpat hela livet. Vad händer med dem? Ja juste, M gynnar bara det rika, så var det ja...

Nej, det är bara att hoppas att man för guds skull inte bli sjuk, arbetslös eller sjukskriven för från alliansen får vi ingen jävla hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0