Ja eller nej

Min egen hjärna tar död på mig. Helt allvarligt så tror jag snart att jag kommer att explodera. Det är så många tankar som snurrar runt i mitt huvud. Hundratals, tusentals flera hundra miljarder. Och jag kan inte kontrollera en enda.

Alla människor har nog sådana stunder, då man tänker lite för mycket och fram för allt tjejer. Det som skiljer mig från mängden är att jag tänker lite för mycket hela tiden!

Killar är ju favorit ämnet att grubbla över. Och när som helst kommer jag bli galen. Alla säger att killar inte är så komplicerade. Det är lixom, ja eller nej, inget kanske. Och just nu behöver jag ett svar. Helst ett ja men om det blir ett nej, okej fine, jag kan lära mig att leva med det. Så länge jag inte behöver sitta här och tänka, grubbla, och fundera tills jag blir galen på riktigt!



Kommentarer
Postat av: Jack

It seems to me that maybe

It pretty much always means no

So don't tell me you might just let it go

And often times we're lazy

It seems to stand in my way

Cause no one NO not no one

Likes to be let down

2010-09-06 @ 19:03:00
Postat av: Kenny

True Jack. True!

2010-09-06 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0