Jag har blivit besatt

Här om natten satt jag uppe till tre, oj tänker ni. Kunde du inte sova? Jo det kunde jag säkert men anledningen till att jag satt uppe var MMA. För er som inte vet var det är så är det två killar som slåss mot varann, de använder en massa olika kampsportstilar. Boxning, kickboxning, Jui-Jutsi ja allt möjligt. Och jag är fast!

Jag kan inte sluta titta. Det började med att jag tyckte att det de flesta killarna var dösnygga men nu när jag vet vad sporten går ut på bryr jag mig inte bara om killarna utan hela grejen. Om jag inte dansade skulle jag lätt kunna tänka mig att bli en kvinnlig MMAfighter.

Hur som helst, vill bara berätta vad jag har för mig just nu.

Det är är min favorit fighter, Jason Mayhem Miller



Finns det något gulligare än två killar som ligger och håller om varandra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0