MMAboys for the win

Vad tjejer ofta pratar om är ju killar. Problem man har med dem, hur lycklig man är med dem, hur snygga dem är eller hur dumma i huvudet dem är.

Men vi pratar också ofta om hur vi vill att våran drömkille ska vara och se ut. På min lista står det bland annat att han ska vara snäll fast ändå ha lite av den där badboy typen i sig. Han ska kunna beskydda mig och jag måste kunna känna mig trygg med honom. Utseendet spelar ju faktiskt ganska stor roll och jag tror att de flesta, inte alla men många vill att killen ska vara vältränad. Och jag som är en ganska lång tjej vill självklart ha en kille som är längre än mig.

Och vet ni vad, jag tror jag har hittat min drömkille.

Eller två av dem



Jake Shields : 1.83 lång och väger 84kg



Andrei Arlovski: 1.93 lång och väger 109kg

Im gonna get myself an MMAfighter


Kommentarer
Postat av: Bee

Jag förstår hur du resonerar med den första bilden. Men den andra? Whaaat? :P

2010-09-17 @ 22:52:26
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0