Små förändringar kan göra stor skillnad

Jag har bestämt mig. Jag vet exakt vad jag vill göra och jag kommer göra det nu.
Jag har känt länge att det kommer ske en förändring, något som kommer göra mitt liv bättre. Jag vet fortfarande inte vad den förändringen är men jag vet hur jag kan påbörja den.

Jag ska börja på nytt, jag ska starta om. Ladda batterierna och sen köra. Jag ska leva mitt liv som jag vill, på mina vilkor och sen ska jag stå för konsekvenserna. Bra som dåliga.

Små förändringar:

* Sluta platta håret hela tiden.
* Sluta lägga ner min energi på fel killar.
* Hjälpa till mer hemma.
* Leta efter skolor dit jag vill söka in till våren.
* Jobba så mycket jag kan.
* Dansa och inte behöva må dåligt över det.
* Söka information om a-kassa och sånt.
* Läsa på om de olika partierna och rösta.

Ja där kan vi börja. Sen får vi se hur det går.

Hur som helst kommer livet förändras på några sätt och då är jag nöjd!

Saknar Malin :(

Paece out <3

Kommentarer
Postat av: Fredde/Doris/Peggy/Malla

Jag känner precis likadant.

Let's do it togheter, love <3



P.s Kenny det är långt över nappynap-time VAR ÄR DU?!

2010-09-01 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0