I can't take it

Jag försöker hålla mig sysselsatt hela tiden. För om jag stannar upp och tänker kommer jag börja gråta. Jag står inte ut... Jag står inte ut med saknaden av honom, jag kommer bryta ihop och fall ner på marken medan tårarna rinner ner för kinderna.

Jag saknar lukten av honom, jag saknar att ha honom bredvid mig när jag går och lägger mig och när jag vaknar. Jag saknar hans kyssar på min panna. Jag saknar hans varma händer som alltid värmer mina. Jag saknar hans skratt, han sätt att prata, sättet han går på. Jag saknar hans alldeles för långa förklaringar, jag saknar att han alltid snor täcket om nätterna, jag saknar att han alltid viskar i mitt öra bara för att han vet att jag hatar det.

Jag försöker hålla mig sysselsatt hela tiden. För om jag stannar upp och tänker... Nothing good can come with that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0