Vad är Kenny utan Fredde?

Glada nyheter för någon kan vara dåliga nyheter fär någon annan. Något som kan få en att gråta av lycka kan göra så att den andra gråter över att det gör ont i hjärtat.

Jag är så otroligt glad för din skull, jag vet hur mycket du vill det här. Jag vet att genom det här kommer en av dina drömmar bli sanna. Jag vet och ser också att du behöver det här, och du är värd det mer än någon annan.

Jag vet att du kommer få en otrolig sommar, med mycket skratt och kärlek. Lära känna nya människor, växa som människa. Lära dig nya saker och upptäcka nya platser. Det kommer förmodligen bli den bästa sommaren i ditt liv.

När jag tänker på hur glad du blir över det här tycker jag att det är konstigt att jag gråter när jag tänker på det. Att jag grät när du skickade sms:et, att jag gråter när jag vet att jag inte kommer kunna prata med dig varje dag, när jag inte kommer få se dig på en hel sommar. Prata med dig, skratta med dig, gråta med dig.

Jag erkänner att jag är egoistisk men fan Malin... Du betyder ju allt för mig!



Kommentarer
Postat av: Fredde

Det tynger i mitt hjärta att jag ska göra det här utan dig. Jag vet att det säkert kommer att bli jätte roligt och underbart. Men med dig hade det blivit fantastiskt, precis som allt annat blir när man är med dig.

Jag vet att vi inte tror på att man är en "halv människa". Men Linn... med dig är jag hel!



JAG ÄLSKAR DIG TILL VÄRLDENS ÄNDE OCH TILLBAKA TUSEN GÅNGER OM!!

2011-04-20 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0