Försvarsmekanismer är enligt freudiansk psykoanalytisk teori omedvetna psykologiska strategier som skapas för att klara av verkligheten

And just like that he is back in my life...


Jag är inte dum, jag vet vad jag ger mig in på. Det är inte första eller andra gången jag lägger till hans nummer igen efter att ha tagit bort det. Säker på att jag aldrig kommer vilja prata med honom igen.

Men vad kommer vara annorlunda den här gången? Han kommer krossa mitt hjärta igen. Eller?

Om det är något jag har lärt mig så är det att inte öpnna mitt hjärta för någon bara sådär, speciellt inte för honom. Låt oss hoppas att alla min försvarsmekanismer jobbar tillsammans den här gången. Att det kämpar hårt för att försvara mitt hjärta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0