Frågor...

Om jag hade ett hiphop namn vad skulle det vara?
Tror jag verkligen på kärlek vid första ögonkastet?
Ska man bry sig om vad andra tycker?
Stör jag mig på små saker?
Kan man verkligen lita på killar?
Kan man verkligen lita på sin magkänsla?
Lär jag mig verkligen av mina misstag?
Hur vet man att man verkligen är frisk från diverse psykiska störningar?
Vad är rätt och vad är fel när det kommer kärlek?

Om jag inte kan sluta tänka på honom betyder det då att man är förälskad?
Om han gör mig lycklig betyder det att jag är förälskad?
Om han är den första jag tänker på när jag vaknar och den sista jag tänker på innan jag somnar betyder det då att jag är...


Fan det var riktigt länge sen jag kände så här, har glömt bort hur det känns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0