Det handlar om att lära sig älska

Måste passa på när jag ändå har en sådan dag.

Jag tänke ge mig själv lite kärlek idag så här kommer det.

Jag älskar min hårfärg, mörk och sådär härligt chokladig (och kom ihåg att det är min naturliga hårfärg).
Jag älskar min ögonfransar, långa och mörka.
Jag älskar mina långa vältränade ben.
Jag gillar faktiskt just nu min kroppsform, kurvig och kramgo.


Jag vill att alla mina vänner ska skriva i alla fall tre saker det gillar min sin kropp och läsa det om och om igen. Jag lovar det ger underbara resultat.


Kommentarer
Postat av: B.

Hur menar du med "om du var med". Med på vilket sätt då? Jag har ju hört storyn..

2011-01-27 @ 14:14:34
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0