I want to love you like I never been hurt before

Put your hands on my heart



Jag hatar att han har förstört så mycket av mig som jag brukade älska. Att jag kunde göra vad som helst utan tveka,utan att tänka på konsekvenserna. Jag hoppade alltid med huvudet först, något jag aldrig skulle göra nu.

Jag är livrädd, så rädd att det ska hända igen. För om dett skulle ske en gång till skulle jag inte kunna ta mig upp. Jag skulle inte kunna sätta mig i sadeln igen, jag skulle ligga kvar på marken och vänta på den där hemska smärtan som snabbt sprider sig genom kroppen.

Jag vägrar att öpnna mig, jag vägrar att öpnna mitt hjärta för någon. Det värsta är att jag inte gör det medvetet, det är som inprogramerat i mig. Jag gör verkligen vad som helst för att inte bli kär och få mitt hjärta krossat igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0