Shake that healthy butt

Jag måste verkligen påminna mig själv att jag är vacker och duger precis som jag är!

Smal, fyllig, kurvig, vältränad. Lång, kort, mellan. Brunett, blondin, rödhårig, svarthårig. Bruna ögon, blåa ögon, gröna ögon, melerade ögon.

Det är roligt att det finns någon som har skapat ett ideal. Hur man ska se ut. Men hur kan man se ut som någon som man inte är? Och hur kan alla se ut som en när alla ser olika ut?

Jag har varit nere i det här träsket allt för många gånger. Jag har dagar då jag inte ens kan se mig själv i spegeln för att jag hatar vad jag ser. Jag får upp tankar i huvudet om hur kag skulle kunna ändra mitt utseende genom att utsätta mig själv för sjuka saker. Saker som jag egentligen inte vill göra, men jag skulle lika gärna kunna göra vad som helst för att bli smal, vad som helst...

Ibland har jag dagar då jag känner mig snygg och vacker. Dagar då jag kan se mig själv i spegeln och vara nöjd över vad jag ser. Jag önskar att alla dagar var som dem.

Jag antar att allt sitter i huvudet, och jag antar också att allt handlar om träning. Träna på att se allt som är underbart med sig själv.


Kommentarer
Postat av: B.

Det är så synd att din burre-dans är så tidigt på lördagar. Jag slutar inte förrän kvart över fyra de dagar jag jobbar :( annars hade jag jättegärna velat prova!!

2011-07-18 @ 00:00:23
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0