Chicks before dicks?

Ett begrepp jag alltid har gått efter, man väljer alltid sina tjejkompisar före killar. Ingen tvekan, så är det bara.
Fast jag känner just nu att jag har lite dubbelmoral...

Så här ligger det till:

På lördag ska mina vänner äntligen få träffa min kille aka Gabriell, och jag är faktiskt lite nervös.
Kommer han kunna vara sig själv? Kommer de (Fanny, Jennifer, Malin och Rebecca) kunna vara sig själva? Kommer Gabriell känna sig utanför för att han antagligen kommer vara den enda killen, kommer det bli en pinsam tystnad när alla har kommit? And so on... Men det jag är mest nervös över är att mina tjejkompisar inte kommer gilla honom, för då finner jag mig själv i ett dilemma.

Mitt "förra" jag skulle säga "okej fine, om ni inte gillar honom så gillar inte jag honom". Men mitt "nya" jag skulle säga "so what? Det är ju inte ni som ska vara med honom".

Men jag antar att ni kommer gilla honom för han gör mig till världens lyckligaste, och det är väl det man önskar åt sin vän?






Kommentarer
Postat av: Malla

Du behöver inte oroa dig love. Om du gillar honom så gillar vi honom. PUNKT SLUT <3

2011-03-18 @ 21:35:52
Postat av: Jennan

Säger precis som Malin <3

2011-03-20 @ 11:06:26
URL: http://bunnytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0