Hold me while my hands up

AAAAHHHHH!


Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska tänka, hur jag ska bete mig, vad jag ska känna?

Det här är så nytt för mig, jag har aldrig varit med om något sånt här förut. De känslorna jag har kan jag inte identifiera, jag känner inte igen dem.

Det känns underbart, som om jag svävar på moln, som om jag faller fast jag samtidigt står stadigt på marken. Det känns som en dröm, en underbar dröm.

Samtidigt känns det tungt, det gör ont i hjärtat när jag tänker på att han inte är här hos mig. Han är flera timmar, flera mil bort.

HerreGud, jag tror jag är kär.

Kommentarer
Postat av: B.

YAY! :D

2011-03-01 @ 18:54:05
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0