Make a wish

Hej hopp hallonsnopp ;)

Har spenderat en dag på stan med min underbara queen Bee. Alt lika kul att träffa dig.

Vill meddela alla att jag också fyller år om prick en vecka, alltså den 22:a mars.
Hoppas på att the one and only Gabriell kommer den 25:e vilket betyder att han hänger med ut och dansar. Och yes he can dance, är är ju en så kallad B-boy trots allt. Sen vill jag ju att han ska få träffa alla mina underbara vänner och att ni ska få träffa honom!


Skulle ha dansat idag också men jag börjar bli förkyld och Fanny var inte heller på topp, som tur är har jag reggaeton i morgon så det ska bli awesome!


Men det var nog allt för idag tror jag. Vill lägga upp en bild på Gabriell men vet inte om jag borde?




Kommentarer
Postat av: Jennan

Dooo it :)

2011-03-15 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0