Silly me

Yes, jag skiter i alla som tycker jag är jobbig. Skulle kännas bättre om alla var glada för min skull, att jag äntligen blivit kär i en bra och trygg kille som jag verkligen älskar. Istället för att sucka när jag pratar om honom. Hur som helst här kommer lite av mitt jobbiga tjatande.

Jag kan inte somna utan att lukta på hans kudde i några minuter för att minnas hur hans hud luktar.
Jag kan inte sluta le när jag tänker på att han gav mig sin halsduk så att jag inte ska frysa om halsen tills nästa gång vi ses. Och varje gång när jag går ut virar jag den runt halsen och tänker på inget annat än honom.

Jag vet att det låter skitlarvigt men det gör mig glad i alla fall :)



Peace out <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0