Endless love

I natt kommer Gabriell. Min största och absolut första kärlek. Killen jag verkligen älskar. Det finns otroligt många anledningar varför jag älskar honom. Här kommer några.

Hans stora bruna ögon, hans svarta hår, hans underbara manliga käke. Hans näsa, han stora muskulösa armar, hans sexpack ;). Hans tatuering som täcker hela högerarm, hans muskliga ben och hans konstiga breakdance fötter.

Jag älskar hur han pratar, hans mörka röst, hur han tittar på mig, hur han drar sina fingrar genom mitt hår. Hur han ser ut när han sover, hur han skrattar. Hans rastlöshet, hur han fixar sitt hår, hur han tar på sig sin tröja.

Ja det finns inget slut. Men jag älskar honom mest av allt för att han får mig att bli en gladare, bättre och positivare person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0