Im gonna fuckin' own this show!

VARNING! Ego skrivande på gång.

Det känns riktigt bra. Jag vet att jag kan dansa och jag vet att jag dansar riktigt bra också.
Jag kommer göra det helt ensam. Jag ensam på en stor scen med massa människor som kommer se mig, döma mig, skrika, kanske till och med tycka att det jag gör är väldigt opassande.

Det jag kommer visa är nytt, något som de inte har sätt förrut, jag tror att de i min ålder kommer tycka att det jag gör är spännande men de äldre... De kommer tycka att det jag gör är bullshit.
And I don't do bullshit!

HerreGud, det är en dans, som skådespeleri. Bara för att man är en person på scenen betyder det inte att jag är en sådan person privat. Jag vill inte att folk ska döma min dans, jag vill att de ska se den och tänka wow. Vad duktig hon är som gör det här helt själv. Strongt bruden, do your thing.

Och det är exakt vad jag ska göra. Jag kommer gå ut där helt själv och äga scenen!


Peace out <3



Kommentarer
Postat av: M

Vi ses där!

2011-05-06 @ 11:05:38
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0