No reason to read it...

Ja vad händer i mitt liv just nu?

För det första så har Malin åkt till Cypern och jag är i stort sätt ledsen 24/7 fast samtidigt jätteglad för hennes skull. Det enda är att det känns väldigt tomt :'(

För det andra så är jag ju också hemma från London baby (ja tydligen). Helt jävla amazing, finns inga ord. Fick öron orgasm dagarna långa eftersom de pratar så underbart. Mer om London lär komma.

I morgon kväll åker jag iväg till Helsingborg för att hämta Gabriell som äntligen har slutat skolan. Jag åker vid elva på kvällen, är framme tidigt på morgonen sedan senare den dagen åker vi tillbaka till sthlm igen. Om det inte är kärlek then what is?

Håller just nu på att packar, måste ju ha med mina nya saker jag köpte i London. Vill inte avslöja för mycket men där ligger sexaffärerna så att ALLA kan se dem, and we fuckin' loved it ;)

Ja bättre inlägg kommer förmodligen.

Peace out <3


Kommentarer
Postat av: Malla

I MISS YOU!!!!!!!!!!!!!

2011-06-03 @ 11:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0