Happy toughts... Come on bitch happy fuckin' toughts

Jag blir så jävla trött på mig själv. Jag är trött på att jag alltid måste vara så jävla negativ, jag är trött på att jag aldrig kan se vad jag faktiskt har åstadkommit, jag är trött på att jag aldrig kan vara nöjd.

Jag befinner mig just nu i någon slags kris. Denna period är jag mer ledsen än glad fast jag egentligen inte har något att vara ledsen över... Jag känner bara för att vara ledsen (p-piller I hate you). Jag ser mina egentligen små problem som gigantiska, mitt bekreftelsebehov är helt plötsligt enormt och jag börjar sakta men säkert inse att jag faktiskt är vuxen. Dags att ta tag i livet. Vilket (enligt mig) jag inte gjort alls. Därför måste jag nu stoppa mig själv och gå igenom vad jag faktiskt har gjort det senase månaderna.

1. Jag har träffat världens bästa man, killen jag vill spendera resten av mitt liv med och han känner exakt likadant. Han gör mig lycklig på alla sätt och damn it I'll say it, med honom känner jag mig "hel".

2. Jag har fått ett nytt jobb som danslärare. Något jag har velat jobba som länge, länge ,länge.

3. Jag har ändå en inkomst. Jag behöver inte låna pengar av folk för att klara mig. Visst det är inte flera tusen jag kammar hem men det duger.

4. I vår kommer jag hyra in mig på treat för att starta en egen mottagning. HerreGud jag kommer vara en egen företegare :O

Så när jag känner mig fucked up måste jag inse att jag har egentligen klarat av ganska mycket. Och många drömmar kommer att bli uppfyllda.

Kom igen Linn, tänk positivt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0