Sexigt vs. slampigt

Vad anses som sexigt och vad anses som slampigt?

Jag har alltid levt efter att man ska få uttrycka sin sexuella sida hur man vill, allt i från att man gillar att bli piskad som fetish eller att man gillar att gå i urringade tröjor för att man gillar att utmana och visa upp sig lite.
Jag tycker att det inte finns några rätt eller fel när det kommer till sex. Alla är vi olika och alla gillar vi olika. Ta bara Charlotte i Sex and the City som exempel, den prydaste av alla, man kan väl säga att hon är ganska så mycket fin i kanten men är helt crazy i sängen. Hon slår både Carrie och Miranda (ingen slår ju Samatha). Så man kan väl säga att när man har sex har man all frihet att uttrycka sig exakt hur man vill.

Sex har utan tvekan blivit något som går omkring fritt på gatan, jag menar alltså att de flesta klädesplagg är inte bara utmanade utan skriker sex. Jag har inget emot det, jag går gärna runt i tajta klänningar. Men vart går gränsen att klä sig utmande och sexigt emot att klä sig slampigt?

Jag har en tanke att kanske prova på att klä mig lite som Katy Perry/pinuppa. Ni vet, stay ups, urringade tröjor, små kjolar, korsetter, söta klänningar.






Eller är pinuppa något som jag får vara när jag ska "sexa" till mig?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0