1+1=2

Jag vill inte på något sätt skryta men det är något jag måste säga som jag har hållt inne länge.
Jag har fan världens bästa pojkvän och absolut världen bästa relation!

Självklart så menar jag inte det jag säger till 100% men jag tror inte vi är långt ifrån. Jag tror allt handlar om förståelse, trygghet, att man kan lita på varandra och att man villkorslöst kommer älska varandra.

Jag tror att ingen relation är perfekt eller jag vet att ingen relation är perfekt. Det är något man kommer få jobba på hela livet, men det är nästan något jag ser fram emot. Det finns inget annat jag vill göra än att jobba på våran relation. Jag vill växa, lära mig, lära mig allt om vad kärlek har att komma med.

Eller förrsten jag har nog världen bästa pojkvän och vi jobbar mer än gärna på att få en så bra framtid och relation som möjligt!


Baby, I love you, you are my life
My happiest moments weren't complete if you weren't by my side
You're my relation and connection to the sun
With you next to me, there's no darkness I can't overcome
You are my raindrops, I am the seed
With you and God who's my sunlight I'm blooming, grown so beautifully
Baby I'm so proud, proud to be your girl
You make the confusion go all away from this cold and misty world






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0