Time for school

Ikväll åker jag och Gabriell ner till Göteborg så att jag på söndag kan skriva in mig och börja min utbildning till Sexrådgivare.

Måste erkänna att jag är lite nervös, vet jag verkligen vad jag har gett mig in på? Att börja plugga igen är inte det mest tilltalande just nu... Eller någonsin. Men jag vet att det är det här jag vill hålla på med resten av mitt liv, jag vill verkligen bli sexrådgivare mer än något annat!

Jag vet att jag kommer klara det här galant, inga problem , jag vet att jag kommer tycka att varje ämne är sjukt intressant och jag vet att jag kommer ge 110% i allt jag gör. Men det är just det här med att plugga... Hehe.


Kommentarer
Postat av: M

Äschdå! Du kommer klara det galant. Man tänker inte på att man pluggar så länge det är roligt ;D



Lycka till i Götlaborg!

2011-09-09 @ 18:37:05
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0